Wowiee

Igår var en alldeles fantastisk dag. Den liksom blev det och jag hävdar att det berodde på den fantastiska morgonpromenaden som jag tog.
Mja jo och det helt SJUKA t-boxpasset. uppenbarligen har elementen på gymmet slagits på NU (???) så det var så jäjkla varmt och kvavt på boxen igår. Värme har jag inget emot men jag vill gärna ha syre när jag tränar ^^
Eftersom gårdagen blev så bra så tänkte jag att jag inte skulle ändra ett vinnande koncept och tog en timmes promenad i morse också. SKÖNT!



Så idag står rygg- axel- och bicepspass på schemat och efter det blir det en sushilunch på stan!

Igår beställdes det förresten från gymgrossisten så förhoppningsvis är mitt protein och min fettförbrännare "Tested Burner" samt Low-carb-pasta på väg till mig as we speak ^^

Men nu! FJUKOST! =D

Kommentarer
Postat av: Danielle

Najs med promenad! Keep up the good work!

2011-03-10 @ 22:20:29
URL: http://grammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0