UNDERBARA måndag! ;)

Jag älskar verkligen måndagar!
Fast just den här måndagen är extra spännande :)

Jag fick nämligen sms av Konsulent Diana häromdagen, i fredags närmare bestämt, där det stod så här:

"Du måste jobbat som en slav. Jag är så tacksam och imponerad av dig. Vi ses på måndag, då får du både betalt och info. Tack min arvtagare! Kram Di"

ÅH vad stolt jag blev när jag fick det där sms:et! Stolt, stolt, STOLT! Och glaad förstås. Det är alltid fint att känns sig uppskattad och få veta när man gjort något bra! Känns också självklart superbra att Diana, som ju kommer bli min typ chef men framförallt min kompanjon (maha, visst låter det busigt?), känner att det fungerar bra med mig.
Precis som hon säger också så har det talats om att jag eventuellt får ta över butiken när Diana går i pension. Därav "arvtagare". ^^

Så idag hoppas jag att jag ska få info om hur det blir med arboga och jag hoppas verkligen att vi åker dit för första gången imorgon! Jag vill ha mer av det jag upplevde onsdag och torsdag förra veckan, men jag vill göra det på mitt eget sätt lite mer ;) Så att det är mig jag förlitar mig på :)

Inte nog med allt detta underbara med denna underbara måndag så är det T-BOX ikväll och som jag har LÄNGTAT efter det! Precis som förra t-boxen så har jag grym träningsvärk i benen efter ben-rumpa-mage-passet igår, men det känns NICE!

Är så taggad inför den här veckan! Vill tillbaka till mitt vanliga liv och mina vanliga rutiner!

Wiiee ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0