Tuttar- och tricepstisdag

Sköönaste passet idag. Jag bara känner att jag har så mycket att ta igen och en massa energi som sprudlar ur mig! Gympasset i söndags och idag kändes grymma! Det bara flöt på så där skitbra! Och jag håller mitt mål på 10 kcal/min, då är jag nöjd (SÅ viktigt är det inte men det känns liksom bäst om jag håller det ^^)

Blev inget möte med Diana igår eftersom hon var och kollade lokaler i Arboga (yeay!) fast jag trodde att hon redan hade koll på det där ;) Men äsch ^^ Ingen stress! 

Dock pratade jag med henne igår och vi ska ses idag. Dessutom ska jag jobba tillsammans med henne idag och det känns tryggt och bra som fan att faktiskt få lite koll på hur man gör allt det där som jag liksom gissade mig fram till ^^ Plus att jag får väga och mäta mig själv! Hon är ju trots allt fortfarande min konsulent :)

Hehe måste ju bara dela med mig av denna upplevelse jag hade på gymmet idag: 
Två äldre herrar stod och pratade i närheten av mig medan jag gjorde tricepspress (jfgi) och den är liksom lite jobbig, speciellt de två sista repsen.. då är man TRÖTT och när jag blir trött då låter jag.. MYCKET alltså jag typ skriker och morrar. ^^ Såg att herrarna tittade på mig när jag gick och hämtade tyngre vikter inför sista setet och så hörde jag två stycken "ojdå" när jag gjorde de sista repsen på sista setet och morrade och skrek mer än någonsin och när jag skulle lägga tillbaka vikterna mötte jag två ganska förvånade blickar som jag snällt log mot!
Vad sägs om den nationella kvinnodagen va? =D

Nu är det dusch och att göra sig lite respektabel inför jobbet som står på schemat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0