Jag överraskar mig själv ibland.



Godkväll kära läsare!
Här har ni en riktigt trött KnY.
Idag har jag spenderat hela eftermiddagen på gymmet. Halv tre kom jag dit och solade en halvtimme. Sen körde jag på och ca 4,5 timmar senare, varav 3 var effektiva träningstimmar, och 2000 kcal senare är jag hemma, duschad och trött som jag vet inte vad!
Nu ska jag äta en skål flingor med mjölk och sen är det minsann godnatt!
Stolt över mig själv idag!
Jantelagen kan ta sig där majset kommer ut helt.
Så det så!
I´m awesome!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Grymt imponerad! :D

2011-03-30 @ 22:56:17
URL: http://grammet.blogg.se/
Postat av: zamse

Oh my god, duktigt!

Vad är det du tränar i 3 timmar på gym??

2011-03-31 @ 15:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0