Gammal, använd energi ut. Ny, fräsch energi in.

Okej!
En natt med en massa funderingar, ideer, hopplöshetskännande, mer funderingar, ångest och tillslut lite ro (även om sömnen inte alls var av den kvalité jag ville att den skulle vara) samt en powerwalk senare så känns det som att jag har rätsida på det mesta. 

Idag har jag skrivit en "att-göra-lista" och det känns som att den kommer bli lång. Men jag insåg också att jag faktiskt inte alls har bråttom. Jag kan starta mitt företag när JAG vill för det är MITT företag. Jag ska börja med att samla på mig så mycket information jag bara kan och inte stressa och göra det halvbra utan göra det ordentligt redan från början. Jag ska börja beta av att-göra-listan från och med i morgon. Minst 1 gång om vardagarna ska jag göra någonting som gör att listan succesivt blir kortare. Det är mitt löfte till mig själv och det är inte alls ohållbart.
Tog mig även i kragen idag och ringde min chef på landstinget (även om hon inte svarade) och sa att jag kunde jobba i sommar. Jag måste ju liksom ha någonting att falla tillbaka på om mitt företag inte skulle fungera.

Jag är fortfarande orolig för om jag kommer klara det. Om jag skulle misslyckas och därför är det viktigt för mig att ha en plan B. Jag som brukar vara bra på att intala mig själv att det är okej att misslyckas för då har man i alla fall försökt tappade det helt igår. Men idag känns det som att jag har det på det klara att jag inte kan ge upp innan jag ens börjat.

Jag fick ju lite extra pengar eftersom jag vickade åt Diana och idag ska det inköpas proteinpulver samt tror jag att jag ska unna mig en bok som diana har. "Träning för henne" heter den. Tjuvläste den när det var få kunder och jag känner att det är en bok jag vill ha i min ägo. Mycket bra information. Det gillar jag.

Annars står som sagt shopping på dagens agenda och jag ska även unna mig lite nya träningsprylar, antingen det eller kanske en fettförbrännare. Vilket det blir får ni säkert se senare.
OCH så är det onsdag så idag är det TUFF T-box som gäller :)

Snart dags för lite lunch, men först mellis! BLOOODAPELSIIN ^^



Jag kämpar vidare!
GRR VAD JAG KÄMPAR!!

Kommentarer
Postat av: Chrissan

Sömnlösa nätter är ingen höjdare... försökt med att skriva ner allt som oroar dig innan du lägger dig? Tömma hjärnan lite... funkar bra för mig.

Kämpa på! :)

2011-03-09 @ 15:09:17
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com
Postat av: Chrissan

Förresten... har ju läst din blogg lite då och då...har ju själv kört CK. Idag när jag läste tillbaka lite så hajade jag till när jag såg att din CK-konsulent heter Diana...Är det Diana i E-tuna??? Jag gick i så fall hos henne under 2003-2004.:)

Och då kanske du gör som jag, bor i E-tuna???

Vart tränar du i så fall??? Jag tränar, hrm hrm, ska börja träna igen på Friskis.:)

2011-03-09 @ 15:17:11
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0