Är huvudet dumt..

...får kroppen lida. Det vet ni väl? Well jag har straffat mig själv som FAN idag! 
2 timmar blev det på gymmet och jag tog verkligen ut mig. Maxade allt och höjde mina vikter på ALLT! Galet bra kändes det. Mest kaxig är jag över mina 30 kg skivstångsrodd. Jajjemen! Körde även spinningpasset på 30 min. Kändes skönt att avsluta med det.

1392 kcal brända! Nu behöver jag inte ha dåligt samvete över de uteblivna träningar som varit fredag och lördag. Tog igen ALLT idag, så det så! Kändes otroligt skönt att känna att jag har all tid i världen och bara MAXA på gymmet. Jag är dock sjukt trött nu. Men det är okej ^^ Ska fylla på med lite lunch strax så jag kommer igen.


Haru och jag posar ;)
Känner mig gryym idag!



Något som är mindre kul är att mina nya gymhandskar färgar av sig på händerna, och guess what? Det går inte att tvätta bort med tvål. Det måste SKRUBBAS (alltså vi pratar rotborste-stuk här) bort.
Inte så jäävla vackert. 
Borde jag gå tillbaka med dem?
Någon som har något tips på hur man kan behandla dem för att de ska sluta färga av sig? De är i äkta läder :S

Det ser MYCKET värre ut irl.

Nu ska jag studsa in i duschen!
Hoppas ni har en underbar dag i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: matilda

som representant för handeln så tycker jag absolut att du ska gå tillbaka med dem. Kan vara så att du har fått en dålig batch och det drabbar inte företaget om det är fel från leverantör. Vad skönt att höra att du kommit igång igen! :)

2011-03-20 @ 16:35:15
URL: http://starkareanord.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Sv: Du har helt rätt! 11.2kg är faktiskt väldigt mycket. Och det känns som att jag knappt behövt kämpa för att nå det här resultatet. Jag svävar på moln och rätt vad det är så har jag tappat mina 37kg.

2011-03-20 @ 21:29:23
URL: http://malviktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0