Andrum -pa x 3

Ojoj här vare tyst längre än vanligt!


Jo så här va: Igår skulle jag ju åkt till Arboga för första gången.. MEN (igen) Diana hade skadat ryggen så jag fick hoppa in för henne, dessutom hade inte utskicken gått ut till arbogakunderna än utan gör inte det förrän imorgon så det hade ändå inte varit någon som visste att vi var där ^^ Planeringsmiss! Oh well! Har jobbat både igår och idag och jag triiiivs ju som fisken i vattnet. Snacka om att hitta det man brinner för! AH!



Morgonen idag startade jag med en promenad på 7,27 km. Mina promenader verkar bli omedvetet längre och längre. Tänkte att jag imorgon kanske skulle sikta på att gå en mil. Gick ju nästan det idag så 3 km hit eller dit liksom?




Tog med mig kameran ut imorse och tänkte att jag skulle göra det imorgon också (om det är bra väder.. ni vet annars går jag ingenstans pga demotivation).
Här har ni några av mina bilder :)










Känns grymt att få utlopp för lite inspiration.
Fattar inte varför jag inte tagit med mig kameran tidigare. Det är ju liksom inte så att den är speciellt jobbig att ha på ryggen medan man går runt och det finns ju så mycket fint att fota.

Har bestämt mig för att inte missa den här våren. Brukar vara så sur över att jag inte kommit ut och fotat mer under säsongsbyten. Speciellt vår och höst eftersom de ju är så himla vackra.


Det här med inspiration är ju annars ett spännande ämne. Var får man den ifrån?
Jag får den lite huxflux så där. I alla fall min kreativa inspiration.
Var hämtar du din inspiration ifrån?


Nu blir det fisk- och nudelsoppa i the Kny residence och sen är det Twin Peaks för hela slanten till jag somnar. Vilken underbar serie det är!

Fattade ni ordvitsen i titeln? JAG tyckte iaf att jag var rolig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0