The Nike Blast med Veckorevyn

Idag är det dags för mig att claim my prize och ta mamma i handen och åka till Stockholm för att gå med Veckorevyn på The Nike Blast Stockholm. Sitter här med lite nervositet i halsen och vet inte riktigt alls vad jag ska förvänta mig, men samtidigt så taggad och glad! Det kommer bli totalt awesome! 

För er som letar efter mig där: jag kommer ha rosa shorts, rosa målade naglar, svart linne och rosa träningsbh som syns, och ja.., och så har jag ju galet rött hår också ^^  Annars kan ni ju leta efter någon som ser ut som hon på bilderna jag lagt upp ;) Om ni nu är några som ska leta efter mig haha! =D


Allting kommer självklart fotograferas under dagen och antingen ikväll eller imorgon kommer det läggas upp här!


Till Melondoft: Vi kan väl göra så här att du mailar mig på [email protected] och berättar lite om dig själv och vad du skulle kunna tänka dig att göra så ska jag se om jag kan komma med något tips :) För ett halvår sedan hatade jag också gymmet ;)

Kramar till dig!


Nu ska jag packa! Mellis och stuff ska ner, det kommer bli en lååång dag! Men jag har bakat lembaspiroger ^^ Hoppas de blir bra bara :)
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0