Status

Har legat på soffan nästan hela dagen, men har försökt stretcha ryggen och vara uppe och röra på mig en del ändå. Tog en citodon (smärtstillande som tar bort all smärta för er som inte vet vad det är) på eftermiddagen och försökte röra mig så mycket som möjligt. Vågade inte gå ut i det hala vädret dock.

Kom också på att jag ju faktiskt tränade ryggen igår och när jag kände efter lite konstaterade jag att mycket av det som gör ont i ryggen är träningsvärk, vilket gjorde att jag vågade röra mig än lite mer. Så här framåt kvällen, när citodonen slutat verka, gör ryggen inte lika ont och imorgon är jag tillbaka i träningen igen :)

Ingenting får stoppa mig nu. 

Dessutom har jag spenderat dagen med att titta på biggest loser och jag mer taggad än vanligt. Det känns dock skönt att jag vet när jag ska sluta och ta en paus.

Det känns som att jag och min kropp för första gången i vårat liv tar hand om varandra på ett sunt sätt, och lyssnar till vad vi behöver. 

Jag känner mig stolt över att ha hittat harmoni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0