Shoppat lite

Ja så här när jag är utan pengar är det ju JÄTTEBRA att kunna handla på nätet och ta det på faktura så jag kan betala när mina pengar från csn kommer. Japp de strular med mig nu igen.


Men så jag har shoppat loss lite på Bodystore.com

Detta är vad jag shoppade (alla andra gör ju så här hela tiden ;)):



Schampo från Eorol. Speciellt röd-henna-schampo som låter mitt hår ha sin röda färg lite längre, plus att det inte innehåller några konstiga tillsatser och gör håret sjukt glansigt :)
30:- gav jag för det. Dyrt va?


Faith in nature håller också sina produkter så naturliga som de bara kan. Detta balsam med rosmarin luktar gudomligt och hjälper mot torrt hår och torr hårbotten. Vilket är underbart för mig!
Denna kostar mig 85:-


Dr. Hauschka är också ett märke som håller sig till vad naturen har att erbjuda. Detta är ett transluscent kompaktpuder. Mitt som jag har är snart slut och tänkte jag skulle prova något nytt :)
155:- för den :)


Dr. Hauschka har även denna mascara som jag tänkte jag skulle prova.
152:-


Herbique är väl ett ganska blygt märke och mest känt för sin henna (också den jag använder) hittade denna tvål som är 100% lera och som bevarar kroppens och hårets eget PH-värde. Jag som har löjligt torr hud tänkte att jag skulle prova denna. 
39:- för den :)


Kanske har jag om inte annat inspirerat er att sluta med head & shoulders och sånt där annat skräp som vi förstör våra kroppar med ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får ta & skriva en liten recension sen om allt, vore kul att testa nåt nytt :)

2011-01-06 @ 05:43:05
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0