Min vägning

Jag hoppades ju på att denna gångna vecka skulle resultera i ett minus på 2,3 kg. Riktigt så blev det inte. Har haft en tuff vecka både mentalt och fysiskt. Den har inneburit stor stress för mitt psyke och min fysik. Mitt psyke eftersom det är så mycket som händer och min fysik eftersom mitt näringsintag inte blev riktigt adekvat till min träning och jag mer eller mindre tränade mig söndrig.

Det i sig resulterade i en ätarlördag då jag fick både ditt och datt men självklart i kontrollerade mängder och jag mår faktiskt inte alls speciellt dåligt över det då jag faktiskt kände att kroppen mådde bra av det. Men vågen tyckte inte detsamma och i morse när jag vägde mig stod vågen på 91,8 kg vilket innebär en viktminskning på 0,5 kg.

Nu vet jag med mig att -0,5 är alltid -0,5 men jag är inte alls nöjd med det och jag ska kämpa mitt allra innersta den här veckan (jag blir väl så jävla illa tvungen om jag ska hänga med i mitt schema den här veckan ^^)

Men jag vet att jag fungerar dåligt under stress och så stressad som jag var förra veckan så stressad har jag inte varit på väääldigt länge. Måste jobba på att hantera stressen och ta det lugnt när jag känner att jag behöver det. Framförallt måste jag lära mig äta efter hur jag tränar. 

Idag har jag varit PT åt min vän på förmiddagen och det gick hur bra som helst, allting flöt på bra och jag kände att även om jag inte hade koll på hans gym alls så lyckades jag knåpa ihop ett riktigt bra pass för honom. Jag är nöjd. Efter det gick jag till mitt eget gym och körde ett axel/bröst pass med lite inslag av ben och mage på slutet. Sen åkte jag hem och sov. Jepp för det kändes rätt. Sedan hoppade jag iväg till t-boxen vid halv sex och körde järnet där också.

Detta resulterade i ett nytt rekord: 1687 kcal brända idag. Och nu är jag trött och ska snart krypa ner för dagen och sova precis hur länge jag vill imorgon. PRECIS!! Om min jävla granne bara ville hålla käften också. 

Imorgon är en ny dag!

Må gott!



Kommentarer
Postat av: Thea

Grattis till ditt minus!



Är du en hård PT? :)

1687 kcal, bra jobbat. Dte är bara att köra på!

2011-01-25 @ 00:08:49
URL: http://theasutmaning.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej hopp!



Jag har läst din blogg länge nu, utan att kommentera! Men nu kände jag att jag måste skriva en rad.. Du är sjukt duktig och jag är grymt imponerad av dig och din vilja. Helt sjukt vad duktig du är på att träna! Hejjar på dig :)

2011-01-25 @ 05:38:41
URL: http://hhelenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0