Dag 83 :)

Dagens vikt var 93,9, dvs har jag totalt den här första veckan tappat 2,2 kg. Sedan igår är det 0,6 kg och totalt -17,8 kg!

Igår hade jag en riktigt slö dag och den spenderades med att maraton-titta på biggest loser säsong 10. Jag är förälskad. Jag har alltid gillat biggest loser, men jag har alltid fått dåligt samvete när jag tittat på det. Samtidigt som man bara vill mer och mer och meer! Igår när jag satt och titta fick jag förstås också dåligt samvete för att jag låg där som ett fettlobb, men så kom jag på att jag kan göra någonting åt det. Jag blev också SJUKT inspirerad av vissa övningar de gjorde på gymmet som jag direkt ville prova. Så idag packar jag gymväskan (trots att det är lördag) och knatar ner till gymmet och kör MINST 1½ timme, MIIINST! Jag ska förstås äta något extra idag.

Jag vill vara extra noga med att påpeka för er alla att som jag tränar BÖR man inte träna när man enbart äter cambridge, jag har gjort det ändå, men lyssnat på min kropp. Nu klarar inte min kropp att träna som jag vill på enbart cambridge alla gånger, och jag känner direkt när jag måste äta någonting extra, så idag laddar jag med lite kesellaglass och mandlar till mellanmål efter gymmet.

Jag känner mig oerhört stark idag, trots intensiv träningsvärk och ett par ömmande leder! Idag ska jag bränna minst 1000 kcal ensam på gymmet! Ingenting annat är godtagbart! Beach 2011 är redan givet.

Kommentarer
Postat av: victoria

Hej! brukar titta in på din blogg och tycker jätte mycket om den! :) men jag undrar vad cambridge är förnått? :)

2011-01-08 @ 21:56:35
Postat av: Sara

Heja Kny! Du är superstark tjejen! :-)

2011-01-08 @ 22:37:45
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0