Dag 82 :)

Dagens vikt var 94,5, dvs +0,4 sedan igår :) Jag och bror hade myskväll och pärlade pärlplattor igår och då intogs det nötter :) Jag är nöjd ändå :)

Min PT Fredrik körde hårt med mig igår, fastän jag var trött som ett as. Vi tränade axlar genom att stega upp till en vikt där jag inte orkar längre och sen jobba med lättare och lättare vikter till jag inte orkar längre (vafan heter det här sättet att träbna på igen?) och så gjorde vi detsamma med benen, och efter det fick jag även göra utfallssteg....min favvo... och så körde vi förstås mage :)

Efter var jag trött som ett ägg, och idag känns min rumpa som en sten som gör ont, mina armar/axlar/bröst som om de vore krigsskadade, mina lår som om de hatar mig ^^ Men lika glad är jag ändå :)

Fredagen bjuder visst på snö, så jag vet inte riktigt vad som händer idag. Tvätta och ta det lugnt hemma kanske? Vila upp mig inför nästa vecka?

Har ni några tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0