Dag 81 :)

Igår var en bra dag, trots utebliven träning och stuff. Blev en riktigt slö dag, men jag behövde nog det.
Var hemma hos Mahulda på kvällen och fikade och då blev det mandlar. Uppenbarligen var det ett ganska bra val iaf :)

Vågen stannade idag på 94,1 kg. Det betyder -0,4 kg sedan igår och totalt -17,6 kg! Jag håller ett ganska bra tempo nu, det gillar jag :) Iofs... det är bara precis i början ^^


Snart ska jag hoppa iväg till gymet för att träffa PT. Var några veckor sen sist nu, men det är bra för mitt knä har spökat som fan. Och det + träning brukar vara lite knepigt. Nu känns det bättre iaf :)

Var uppe vid 6 och satte igång torktumlaren för att träningskläderna ska vara torra snart nog. Trots att jag somnade om är jag löjligt trött nu. *gäsp*

Hoppas er trettondagsafton blir fin :) eller vad den nu ska vara!

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var ääääääär du?

2011-01-06 @ 14:47:33
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Sara

Gick det bra med PTn? :-)

2011-01-07 @ 09:19:34
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0