23 dagar kvar :)

Fy faan säger jag bara! Mahulda fyllde år igår vilket resulterade i länsning av hennes pepparkakshus och som i sin tur resulterade i att jag vaknade socker-bakis idag -.-

Blev inspirerad av mig själv igår dock, när jag gick hem till mina föräldrar. Mina ben ville springa, de VILLE verkligen. Så jag sprang hemifrån mig och hem till mina föräldrar (en sträcka som tar ca 5 min att gå, knappt) och jag sprang hela vägen. Vad kan det vara.. 200 meter kanske? Men det är fan mer än jag frivilligt sprungit på över 10 år så mycket kan jag ju säga! Vilken frihetskänsla att springa! Men det var halt så jag var tvungen  att ta det försiktigt. Så jag blev jävligt sugen på att se om jag kan jogga. I morse bestämde jag mig för att göra det till verklighet så jag tog på mig väderrätta kläder och foträtta skor och begav mig mot vårat friluftsområde, Vilsta, och elljusspåret på 2,5 km. Jag gick mest, men jag joggade fan på bra när jag gjorde det! Plus att det var ganska mycket snö i spåret så att springa i det var fan inte det lättaste! Inte gå heller för den delen.

FAN VAD STOLT JAG ÄR ÖVER MIG SJÄLV IDAG!!
Och i och med detta har jag ingen ångest över sockret igår utan reser mig och SPRINGER vidare i min resa!

Ni skulle bara veta hur awesome jag känner mig idag! På en lördag och allt! Awesomeness!!

Vågen stod dock stilla idag. Men det hade jag ju räknat med efter sockret igår :)

Hoppas ni har en lika awesome lördag som jag har :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter ju riktigt ärligt att springa! :)

2011-01-15 @ 15:41:51
URL: http://elinwilson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag gjorde samma överraskande upptäckt för några dagar sen då jag var ute på promenad! Benen VILLE jogga. Det blev några joggingsteg på den promenaden. Jag som AVSKYR allt vad jogging och löpning heter! s Det blir nog mer av det nu framöver! :-)))



Awesome lördag? Njae lite kanske. Jag har städat bort julen, helt ok. Men råkade i luven på gubben min, så jag började dagen med att sura! s



Ha det gött!

2011-01-15 @ 17:29:07
URL: http://bidrottningen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0