20 dagar kvar :)

Ursäkta det uteblivna inlägget igår :) Eftersom det inte händer så mycket på vågen längre ska jag försöka med att bara väga mig en gång i veckan från och med nu och vänja mig vid det. Det är så jag kommer få göra när jag börjar äta. Förra veckan resulterade i minus 1,5 kg på vågen och jag är rätt nöjd med det ändå även om jag vet att jag kan få bättre resultat!

Idag är det sista träningen med PT för nu. Jag hoppas på att bli sponsrad så att jag kan få lite fler timmar med honom, men vi får se hur det blir :) Om jag känner att jag behöver det eller inte sen :) Jag ska köra de sista tre veckorna på cambridge ensam på gymmet och se hur jag känner.

Stora saker händer i mitt huvud och det första steget tas idag med att jag ska iväg och träffa en vän och diskutera färger, upplägg etc. Det är spännande  och roliga grejer som sker! Jag ska även samtala med min PT idag om grejer som inte handlar om träning (typ) och den här veckan ska jag köra stenhårt med mig själv! Ingen pardon och minst ska jag nå under 90 kg den här veckan! Idag väger jag 92,3 efter ett litet snack-time igår :)

2,3 kg till på måndag! Det fixar jag! Jag ska köra a'la biggest loser style den här veckan. Har jag inte spytt, svimmat eller hostat blod på gymmet har jag inte tränat!

Önska mig lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande saker som händer!! Ha ha hoppas det går bra med träningen. Kram fina du!!

2011-01-18 @ 15:11:28
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Sara

Spännande grejer! Kommer du att berätta för oss om dina nya planer? :-)

2011-01-18 @ 21:43:35
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0