19 dagar kvar :)

Det var en tuff dag för mig igår och jag minns nog inte senast jag var så trött som jag var när jag kom hem vid elva igår kväll.

Sista träningen med PT klockan ett, så började dagen, och jag ville få ut det mesta av den här träningen och jag tog fan i som jag aldrig tagit i och pressade mina gränser till det yttersta. Till och med PT var lite imponerad av min viljekraft! Jag med! Vi avslutade med intervall på en sån crosstrainer utan "stavar" (jag vet fan inte vad de heter), det var helt galet och maxpulsen blev 190.  Sen sprang jag därifrån och träffade en vän, vi fikade lite på stan och sedan gick vi hem till honom där jag hjälpte honom laga mat åt honom och en annan kompis som kom senare. Sedan bar det iväg till alla hemligheter jag håller på med, de har löst sig fint och det kommer nog bli riktigt bra det här, men nej ni får inte veta vad det är än.

När jag länmnat bilen hos föräldrar och fått skjuts hem så åt jag ett ägg och däckade i sängen... men då.. poppade en tanke upp i huvudet, och sedan en till och nu mina vänner nu är det riktigt roliga grejer som komma skall om allting går som jag vill! RIKTIGT roliga grejer! Lite av det ska diskuteras idag men jag kommer inte avslöja allt för mycket här än. Bra ideer ska man noga överväga :)

Idag står det t-box på schemat, så jag hoppas att det blir någon ikväll, har varit inställt de senaste gångerna på måndagarna iaf så jag ger onsdagen en chans även om det inte är min vanliga instruktör :) Ska även till konsulenten idag och diskutera både ditt och datt och handla "mat" :)

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0