17 dagar kvar :)

Ni får ursäkta allt hemligt tissel tassel som försiggår just nu :) Bloggen blir lite lidande av att jag har fullt upp på dagarna och kommer hem och orkar inte ens lyfta ett finger. 

Idag ska jag snart hoppa iväg på möte, det gäller förstås alla hemlisar, och få lite rådgivning i på vilket sätt jag smidigast kan sköta alla de här hemlisarna jag har för mig :)

Om ni har tur kanske ni får veta lite efter mötet, men jag lovar absolut ingenting och det beror helt på vad personen som jag ska träffa säger.

Nu åker finbyxor, finskjorta, och finvästen på. Måste göra ett gott intryck också. 

Längtar till måndag, och hoppas verkligen på 2,3 kg minus den här veckan. Något skeptisk är jag dock.

Igår spenderades dagen i en bil i 6 timmar, jag och min vän skulle åka till hans föräldrar som bor långväga från oss, och jag körde. 6 timmar i en bil är aldrig kul!!

Jag efterlyser också vilka som mer exakt ska på The Nike Blast? Jag och MIN MAMMA kommer infinna oss där ^^ Jag fick nämligen en extra biljett och min mamma var den första som sa, när jag hade vunnit, att hon så gärna skulle vilja följa med mig dit, så SJÄLVKLART ska mamma med och träna! Wohoo!!

Väntar även ett telefonsamtal från min konsulent som inte handlar om viktminskning med cambridgekuren för min del. Det innefattar förstås också hemligheter.

Det här blir ett hoppigt inlägg, det är nog för att jag fortfarande är snurrig och slut i huvudet. Jag får se om det blir någon träning idag eller om det blir två varv runt djurgården och sen hem på en powernap.

Helgen kommer spenderas utanför stadens gränser, så bloggandet kommer nog bli lidande i helgen. Ska försöka skriva mer idag så ni har lite att läsa då ;)

TGIF! :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med hemlisar. Hoppas det är bra saker!! Jag gissar i det tysta...

2011-01-21 @ 14:11:27
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0