Underbara måndag!

Mja okej just den här måndagen är inte så himla spännande *gäspar*.

Jag känner mig faktiskt himla oinspirerande idag eftersom jag ska spendera hela dagen hemma och tvätta. ^^ Missade min tvätt-tid i torsdags och nu är aalla träningskläder smutsiga. Ja jag har nog dessutom lågt på underkläder.

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Att träna mycket ger mycket tvätt, oavsett om det är träningskläder eller något annat så verkar det som att fler plagg blir smutsiga. 

I övrigt är det som sagt underbara måndag. Jag har döpt måndagen till det nu. Get used to it! Vill inte höra en massa gnäll om att måndagar suger! måndagar är asbra ^^

På underbara måndagar är det T-box för min del och det ser jag fram emot! Jag känner mig alltid lite nervös på måndagarna för då är det ju massor med dagar sen jag t-boxade sist och jag får alltid för mig att jag inte ska klara det när måndagen sen kommer. Men det et jag ju inte är på riktigt. Jag klarar ju att vara med alla måndagar, och onsdagarna! Pff fjant-jag ^^

Jaha, nähe, tvättstugan kallar!

Tjoppilopp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter bra att du bestämt att det ska heta "Underbara måndag" varje måndag, ska försöka komma ihåg det & hålla humöret uppe :)

2011-02-21 @ 10:42:42
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0