TGIF!

SHIT vad trött jag är idag. Var nog en bra sak att jag var insnöad i morse och bestämde mig för att jag minsann inte tänkte gå till gymmet i det här jäkla vädret! För nu klarar jag knappt ens 7 armhävningar på knäna eftersom jag är helt slut efter mitt tokgrymma pass på gymmet igår.
Till och med rumpan har det jobbigt!
Fredagar och lördagar är ju normalt mina vilodagar ändå så jag tar det lugnt med gott samvete idag, men imorgon blir det gymmet igen. Hårdträning inför tisdagens utmaning även om jag är fullt medveten om jag inte kommer lyckas. Japp där kom det, jag har gett upp om att bli godkänd på tisdag, men vet ni vad? Det är helt okej! För det betyder inte att jag inte kommer försöka göra EN på tisdag! Kan jag bara göra en så kan jag göra flera och jag vet vad nästa veckas utmaning kommer bli; Att göra så många som möjligt, självklart!
Jag vill gärna påpeka att det är HELT okej att misslyckas med sina utmaningar, bara man inte deppar ihop och inte försöker :) Utmaningarna är ju bara för mig (även om jag är lite ledsen över att jag inte kommer få någon överraskning, jag gillar ju sådana ^^).
Jag har även ätardag idag vilket innebär att jag får stoppa i mig precis vad jag vill och då väljer jag istället att glömma bort både mellis och lunch, så lagom till dagens andra mellis-tid så blir det lunch. Så. Himla. Klantigt.
Men till mitt försvar har jag möblerat om och städat idag så jag höll inte riktigt koll på tiden.
Något förslag på vad jag ska äta ikväll när jag får äta precis vad som helst? Jag vet vad som blir till efterrätt iaf! Fruktsallad och vaniljkesella! Oh yes!! LYX!
Fattig som jag är kan jag inte ens unna mig popcorn ikväll, men jag ska nog unna mig en bastu hemma hos föräldrarna istället. Eller ja, trösta min muskler lite ;)
Hoppas ni allihopa får en heelt underbar fredag! :)



Mycket besviken på snön!

Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Fin du är! jag lovar också säga till när tidningen kommer ut. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0