Rapport vecka 4!

Veckan har gått fruktansvärt snabbt! Helt sjukt egentligen! Känns som jag inte hunnit med något alls, men jag har tränat på bra den här veckan :)
Idag vaknade jag med sol i ögonen och  då vet man att det blir en bra dag :)



Jag tycker fortfarande att det går lite långsamt med tanke på hur jag tränar och äter. Meen det är nog kanske bara jag som har höga förväntningar?

Så länge det inte är plus så är jag i alla fall glad!
(men jag kunde väl få ha gått ner 3 hekto till vafaaan...)

Kommentarer
Postat av: Chrissan

Grattis till minuset! :)

2011-02-18 @ 10:42:53
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis!! :)

2011-02-18 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0