Omotiverad idag ^^

Uscha! Mina ben gör helt galet ont idag! Benpass på gymmet i söndags och självklart benpass igår på t-boxen! Fruktansvärt obra planerat säger jag! Var länge sedan jag hade sån här "jag-har-jobbigt-med-att-röra-mig-träningsvärk"! Typ sen de första gångerna med PT!
Nåväl jag får försöka omfamna smärtan som tyder på att jag arbetat hårt och försöka ta den där promenaden ner till gymmet. Ja för det är nämligen det jag är omotiverad inför. Nej alltså inte gymmet, utan promenaden dit.
Jag har två getben till ben och kan liksom inte riktigt räta på dem. Det är dessutom kallt som fan ute och jag är kall ^^ Dessutom måste jag ju springa 1 km innan träningen och just idag känns det fruktansvärt apjobbigt! Allting som har med benen att göra känns inget kul alls. Jag borde dessutom ta en promenad till konsulenten senare idag.

NÄÄ jag vill inte gå ut i snön mer. Varför kan inte jag få gå i ide för? Bah! Ont i benen och snö. Nu blev det för mycket ^^


Men jag VILL ju ner och köra mitt bröst och triceps pass, jag har ju sett fram emot det MASSOR! Det är väl likabra att bita i det sura äpplet och röra sig nedåt staden. Uguu~

Kommentarer
Postat av: suzan

Visst var det väl du som saknade en skopa till ditt proteinpulver? Har en extra (finns en ny varje gång jag öppnar en ny burk) så maila din adress så kan jag skicka den=) (Om det nu var du ;)

2011-02-22 @ 15:57:28
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Postat av: Pletten

Äsch, du om någon vet ju att benen raknar om du promenerar en sväng! Ta en stretch när du kommer fram!:D Rackarns bra jobbat, pinglan!

2011-02-22 @ 17:14:22
URL: http://plettensviktblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0