Nu börjar det hända grejer!

Idag var jag hos konsulent Diana för att väga och mäta kroppsfett and such.. inget roligt hade hänt på den fronten dock. Något som däremot hade hänt var att hon ÄNTLIGEN fått papprerna ifrån Cambridgekuren, så på torsdag ska det skrivas kontrakt! WOHO! Snart har ni här en tvättäkta konsulent (assistent) vet inte riktigt hur det där fungerar, jag blir tydligen inte konsulent med stort K utan assistent, men jag är nöjd! Snart nog kommer studiematrialet och provet hem i min brevlåda och så fort jag skrivit och fått godkänt på provet kan arboga tacka gudarna för då kommer jag! SHIET vad kul det här ska bli! I april åker jag även på utbildning i Stockholm och får lära mig lite mer!
Efter första lönen öppnar Hälsa, kraft och mod i Eskilstuna, då kommer det finnas tillgång till en personlig coach, personlig tränare med inriktning på personer som vill tappa mycket i vikt och snart nog även en del föreläsningar i motivation och livsförändring, men måste ju fila lite på dem först.
Efter sommaren, om allt går bra och så, hoppas jag även på att kunna slå upp dörrarna till BUTIKEN Hälsa, kraft och mod där det kommer säljas lite allt möjligt smått och gott som kan behövas när man vill gå ner i vikt eller bara leva ett lite hälsosammare liv :) ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!! Känns så jävla kul nu när det börjar hända saker liksom på riktigt IIIH!!


Vad tycker ni om loggan?
Bara något snabbt jag slängde ihop så kritik mottages ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Loggan är snygg!

2011-02-22 @ 22:14:51
URL: http://elinwilson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gillar att det är olika färg och textsnitt!

2011-02-23 @ 00:47:00
URL: http://minsakalladetraning.blogspot.com
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: jo jag vet, men bara för att jag skriver "vill" så betyder inte det att jag faktiskt VILL träna :P

2011-02-23 @ 08:20:08
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: milla

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT UNDERBART!



Fy sjutton va roligt för dig! Önskar dig all lycka i världen!!



KRAM

2011-02-23 @ 09:16:22
URL: http://gloorious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0