Mina damer och herrar: Måndag!

Uppenbarligen körde Robine gaanska slut på mig igår för idag är jag tröttare än tröttast. Det hjälper förstås inte att katterna raceat över mig hela natten heller. 

Skön träningsvärk i bröstet, meen var är tricepsen då? Jo okej lliiite känns de om jag känner efter.. Men jag hade faktiskt väntat mig mer träningsvärk i dem ^^ 

Snart är det frukost som gäller och sedan ska jag hoppa i väg till Kommunens gym och träna på att vara PT igen. Ska bli kul, även om jag är förbenat trött och egentligen bara vill sova ^^ Blir nog kanske gymmet för min egen del efteråt och sen hem och luncha och powernappa innan T-box ikväll, om det blir någon. 

Sitter här och funderar på veckans utmaning, jag kommer faktiskt inte på något bra. Jag ska fundilura till jag kommer hem igen och se om jag fått någon idé efter PT:andet och gymmet.

Har ni några förslag? För det skulle vara ännu mer välkommet! Lämna gärna en kommentar om det är något du skulle vilja utmana mig i :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt med träningsvärk - du ser så grym ut på bilderna. Love it!! Hmmm ny utmaning? Har nog inga direkta förslag - kanske något med maten denna vecka? Eller vill du ha träning bara? Kanske möta någon utmaning du förut som "tjock" person fasade för. Typ badhuset eller något speciellt gym/pass/instruktör. Lycka till hur som helst!! Kram

2011-02-07 @ 09:43:31
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0