Luft i näsan!

Äntligen! Idag känner jag mig nästan fräsch! Jag kan andas genom näsan utan att det gör skitont och nässvaljet känns liksom i alla fall helt okej, det gör inte heller ont liksom :)

Jag säger då det: UNDERBARA MÅNDAG!!

Men eftersom jag är en sån där människa som ogillar att vara sjuk tänker jag definitivt inte kasta mig in i någon träning. Däremot tänkte jag detoxa mig själv lite den här veckan och tänkte att jag ska göra slut på mina sista cambridgesoppor :) Nej renkur blir det förstås inte, men jag kommer nog göra som så att jag äter en frukost på ca 500 kcal varje dag, mellis på 200/dag och så 2 cambridgesoppor/dag, det borde resultera i ca 1000 kcal totalt/dag :)
Man ska egentligen äta 3 soppor/dag även om man kör kombineradkur för att vara säker på att man får i sig alla näringsämnen, men jag har inte tillräckligt många påsar för att äta tre om dagen så jag äter kosttillskott samtidigt för att inte bli utan någonting :)

Då kan jag ta det lugnt med träningen den här veckan men ändå kanske nå mitt mål på fredag ;)

Idag tänkte jag att jag skulle tvätta, det blir mycket tvätt av att vara sjuk. Plus att nu när jag börjar känna mig fräsch igen skulle jag vilja bädda rent och städa lite :) Rätt trist väder, men jag ska nog försöka ta mig ut på en promenad senare också :)

Så skönt att fungera normalt igen! ^^

Hej hopp!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt att läsa att du mår bättre. Lycka till med veckans utmaning!!

2011-03-01 @ 11:25:21
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0