Diggar ni nya looken?

Jag behövde förnyelse och tyckte att den där röda är ju snygg va men jag känner mig lite mer..ja.. sprudlande.. än så. Typ. Så nu blev det lite nytt :)

Jag har ju nästan glömt att dela med mig av hur det gick med utmaningen denna vecka :)

Och sjäälvklart gick det bra! 7429 kcal brände jag denna vecka och för er som inte minns så var utmaningen att jag skulle bränna 7000 kcal. Men det har varit sletigt! Det ska jag ju i alla fall säga! 
Och så jävla självklart var det nog inte egentligen. 

Men om jag vill någonting så FIXAR jag det! Så ere!

Nu ska jag en KnY med fyrkantiga ögon efter allt html:ande gå och lägga sig. Gör er redo för morgondagens utmaning. Lovar att det kommer bli saftig. Jag ska bara hitta på den först ;)

Godnatt mina skatter!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefint, passar ditt nya jag!!!

2011-02-07 @ 08:49:03
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0