Dag 04 - Min musik

Det här är ett ämne för mig. Visst har jag mina återkommande favoriter men annars äter mina öron nästan allt.

Min första "idol" var förstås The King of Pop, Michael Jackson och hans musik kommer aldrig sluta pumpa ur mina högtalare.

Min tonårsräddare blev Lars Winnerbäck, älskar hans sätt att använda det svenska språket och hans mjuka röst ger mig trygghet.

Det här kommer bli ett galet tråkigt inlägg för jag lyssnar faktiskt på nästan precis vad som helst. Dansband och musik a´la Eddie Medusa går fetbort. Country är väl ingen favorit heller men det och dansband är ju typ samma ^^

Jag tänkte att jag gör så här och länkar till min spotify-user så kan ni gå in och titta på vad jag lyssnar mest på :)

KLICKA HÄR så kommer du till den :)

Må gott :)

Kommentarer
Postat av: Robine

Smaaart!

SKa nog också lägga upp le Spotifylist. Thumbs up!

2011-02-09 @ 13:01:44
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

trevlig musik!

2011-02-15 @ 10:53:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0