VIKTIGT! FLYTT!!

Jo, jag tänkte att jag härmed skulle annonsera om min flytt!
Den har varit på gång ett tag men nu är det ÄNTLIGEN färdigt!
Varför flytt då? Jo så här är det: Blogg.se uppfyller inte de krav jag ställer på en bloggklient, dessutom har de som jobbar på blogg.se inga planer på att göra en android/iphone app (eh, varför inte?) och jag tänker ju ganska snart byta upp mig till en android-mobil för att lite enkelt kunna ha allting i min hand, och då vill jag även ha tillgång till att blogga om jag skulle känna för det. Enda skälet till att jag stannat här är att jag ju skrivit sen 2007. Men guess what?! Tekniken går framåt och hela den här gamla bloggen följer ju med till den nya.

Jag är skitnöjd!
Så häng med till knysnyaliv 2.0: Klicka på bilden :) Ha överseende med att sidan fortfarande är något under konstruktion dock...



Vill du på en gång hoppa över till den nya bloggen på bloglovin, klicka här nere:


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0