Ooooorrrhhhh

*gäääääsp och sssträäääck*

God morgon!
Idag har jag en, vad det känns som i alla fall, lång och stressig dag framför mig. Ska snart stoppa i mig frukost och bege mig ut på en pulspromenad till gymmet, köra överkropp på gymmet (har ta mig tusan ingan aning om hur lång tid det kommer ta) sen ska jag väl mer eller mindre kuta hem och duscha och göra mig iordning för klockan ett ska jag vara på andra sidan stan på ett jävla kursstartsblättan-blä för det tycker min skola är viktigt. Sen hem igen (tillbaka till den här sidan av stan) och snabbt stoppa i mig lite lunch och så, om jag har tur hinner jag ta en kaffe med min mamma och sen bär det iväg till Vikt & Hälsa och senare Arboga. Phew! Och därifrån kommer jag hem vid nio-halv tio ikväll.

Mgäääsp!
Och då måste jag plugga.... Tur jag har vilodag imorgon på dagen så jag hinner göra lite plugg då. Jaa och så glömde jag ju förstås nämna att jag har tvättstugan idag också... förstås!

Jag kutar vidare och hoppas på det bästa :)

All love to you!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0