Städdag

Förutom förmiddagen har jag varit hemma hos Mahulda hela dagen och flyttstädat. Det var kul ändå. Men yogan blev lidande. Tar igen det imorgon ;)

Till Anonym som kommenterade det förra inlägget:
Kunde ju faktiskt inte bry mig mindre. Undrar bara vad du är för en som känner att du måste yttra dig på "nån viktblogg" om du ändå inte tänker stå för dina åsikter. 
Kolla här: Jag gillar inte päls, och jag tycker det är lite otäckt med folk som köper päls. Jag tycker inte att det är nödvändigt för människan att bära päls och eftersom vi uppenbarligen inte kan ge djuren den respekt de förtjänar när vi föder upp dem enbart i syfte att nyttja deras päls genom att trycka in dem i för små burar under förskräckliga levnadsvillkor så förtjänar vi inte heller att ta del av deras kroppar under några som helst omständigheter. Jag tycker heller inte om jakt i någon form och tycker att det här med att skjuta av djur är rena dumheter då människan är den som förstör, inte älgarna eller vargarna. Allt är vårat fel och den dag jag lyckas få världsherravälde ska jag komma på ett sätt utplåna människan från jorden (hej FRA!). Men så är jag också en djävligt laid-back person som inte känner för att yttra mig om sådana saker för människor som inte har med saken att göra. Förutom i undantagsfall som detta.

Dessutom är det ju förstås inte PK att säga sådana saker. Så istället för att säga någonting och sedan inte stå för det så håller jag käften och gillar läget. Jag har även åsikter till bakrund för varför jag inte stödjer röda korset, rädda barnen, rosa bandet, cancerfonden etc. etc. Men eftersom jag inte vill trampa någon på tårna håller jag de åsikterna för mig själv, men behåller min moral. 

Signed, sealed, delivered.
Joy Signorelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0