Soundtrack - Babylon Zoo Spaceman

Du har en länk till spotify och den låten här.

Jag har en dålig dag. Eller en bra dag. Jag har en schizo-dag. 

Jag satt och var arg för att jag inte hade någonstans att ta vägen i det fina vädret, så skulle jag få komma till min vän F, men då kände jag att jag nog inte ville det. Trots att jag suttit hela morgonen och varit arg över att dagen suger och att jag inte vill vara hemma... nu vill jag inte vara hemma, men ingen annan stans heller. 

I cant get of the carousel.


Oh well...
Jag är inte ens sugen på någonting, då vet man att jag har en riktigt dålig dag. 
Det känns bra att vara hungrig. Typ.


Jäkligt skumt.

Kommentarer
Postat av: Maj

Hahaha jaa så kanske det är! :P men bra, då är jag inte ensam om att vara psykopat då! :P

2010-10-16 @ 18:41:56
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Blä för såna dagar! Det enda som hjälper för mig då är att gå ut och gå, men allt för ofta så kommer jag mig inte för att göra det. Dumma scizodagar!

2010-10-16 @ 20:37:43
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0