Riktig söndag!

Vaknade som det tidigare inlägget avslöjar vid sex i morse som vanligt i KnY-land. MEN vid åtta kunde jag somna om och sen sov jag.. till strax efter tolv! GUD VAD SKÖNT!!! Jag var helt slut efter promenaden igår!
Mycket välbehövlig sömn!

Nästa vecka börjar träningen på en lite högre nivå. Då kommer det bli promenader varje morgon fram och tillbaka till gymmet och så en timmes gymming varje morgon. De dagar de öppnar 7 blir det träning innan frukost, de andra blir det nog efter för då öppnar de inte förrän tio. Men veckan efter det så blir det varje morgon innan frukost för då öppnar de klockan sju varje morgon, den veckan blir det även annat än bara gym, då blir det nog lite t-box och så också :)

Men nu i veckan ser schemat ut som att det blir promenad + 1 timmes gym måndag - fredag och sedan kanske en 9-håls promenad på lördag. Söndagar blir vilodagar. 
Funderar på att boka in 3 timmars personlig träning också så att jag inte känner mig så vilsen på gymmet :)


Hoppas ni har en mysig söndag. Idag snöar det här. 
Det gillar jag inte riktigt ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Själv gillar jag snö men han ännu inte fått se nån här hemma! :-( Nåja, det lär ju komma.



Lite PT kan nog vara bra! :-) Du har lagt upp ett ambitiöst schema för nästa vecka! Heja dig!!!



:-)



pepp pepp

2010-10-24 @ 21:39:56
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0