Modebloggare

Jag fullkomligt avskyr dem. "Dagens outfit"... ja jo för du var säkert först med den idén. 
Alla ser likadana ut. Skriver om samma saker. Och jag kan inte för mitt liv förstå varför de har så många läsare. 

Varför skriver jag då detta idag?
Jo för tidigare var det en massa kommentarjagandes sådana som kommenterade på min blogg. Om oviktiga saker (bokstavligen). De har aldrig haft problem med vikten. De där stackars stureplan-wannabesen. 

Annars är jag väldigt "love all" men jag är så trött på all plats dessa meningslösa bloggar tar upp. Jag är trött på att höra om bloggfejder. Framförallt är jag trött på alla hormonstinna tonåringar som blir kända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0