Lite bilder ;)

Har varit på staden idag och handlat lite. Bland annat en duschmössa och plasthandskar för att kunna färga håret :)

Jag köpte en chokladansiktsmask (om jag inte får äta det så får jag försöka absorbera chokladen på annat sätt)
Så här glad är jag med henna i håret och choklad i ansiktet:




Och så köpte jag väärsta smarta shaken idag. För min gamla har varit med sen 2007 och luktar INTE mums längre.
Den är väsrta smart den nya.. den är liten och så har den två avskruvbara askar som man kan förvara pulvret i så man slipper ha med sig påsarna. Det gillar jag som fan för det händer då och då att mina påsar antingen går sönder eller försvinner i min väska. 

Kolla så söt den är:


Inte nog med det har jag även införskaffat DOA 2, och för er som  inte vet vad det är så blir det inte mer intressant av att jag förklarar att THE tv-spel. Mm juste!


Annars blev det inte så mycket roligt. Två fikor, en med R och en med Mahulda som jag inte sett på år och dar.
Men inga sweets, bara te, vatten och kaffe. Kaffe var gott. 

Nu sitter jag och lyxar med en cola light och allt jag står i med min kropp.
Snart dags för shake i nya shaken.

Wooop och så en webcambild:

Vill du vara min kompis?
Jo men kom igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, klart jag vill var din kompis! Crazy girl! :-) Shaken var smart! Ska kolla in en sån också.

2010-10-26 @ 20:44:03
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ja, jag vill vara din kompis :)

2010-10-28 @ 04:04:20
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Suzan

älskar dom där shake:arna!

2010-10-29 @ 09:32:38
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0