Klant!

Struttade iväg först till en vän där jag tänkte jag skulle äta min lunch och sedan skutta vidare till gymmet.

På gymmet var allt VÄLDIGT jobbigt. Mycket jobbigare än vad det brukar vara... så jag pushade mig själv ganska långt över min gräns tills jag för andra gången skulle ställa mig på crosstrainern och inser att jag orkar inte mer. Jag kommer svimma.

Går besviket för att byta om och när jag kommer upp till omklädningsrummet och får syn på min väska DÅ slår det mig, vid sju på kvällen, att jag har ju glömt att äta min lunch....

Jag har alltså försökt träna på 145 kcal som jag fick i mig vid tio, 8 timmar senare.... Hejja mig!
tycker jag klarade mig rätt bra och jag har nog bränt av en hel del fett nu. Men usch vad trött jag är. Har nog aldrig varit så här fysiskt utmattad. Det var jobbigt att vrida ratten på bilen på vägen hem och jag kände nog att jag egentligen inte var kapabel till att köra. Att duscha var jobbigt... tvätta håret ska vi inte tala om. Jag måste ta små pauser från skrivandet hela tiden för det är jobbigt att hålla upp armarna. Jag är _S_L_U_T_.

Gör inte det här hemma barn. Det är ingen bra idé.

Jag vet iaf att jag klarar av att träna trots att det är väldigt jobbigt. :)

Ser framemot att sova, så mycket kan jag säga.
Känns som jag behöver minst 12 timmar.... MINST!

Godnatt mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Äta bör man annars svimmar man! ;-)

2010-10-25 @ 22:27:03
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0