Dag 6 :)

Dagens vikt: 108,9 kg, det är -0,5kg sen igår och -2,8 kg totalt :)

Snart närmar jag mig mitt första mål ^^
Ska bli intressant att se hur mycket jag kan gå ner nästa vecka när jag börjar träna, och tro mig vänner... då pratar vi inte promenader på morgnarna. Nu blir det ganska hardcore ;) Ska lägga upp mitt träningsschema imorgon. Lovar att dela med mig av det :)


Igår var jag och R och shoppade lite på lager 157. Jag hittade inte så mycket... uppenbarligen var alla stora storlekar slut :/ Men när vi kom till ett outlet som finns här i stan hittade jag en jaacka ^^ Oh yes! Den är så gudomlig och sitter så bra så jag är så glad. Jättepluset är att jag kan ha den när jag promenerar och så också för det är en sån jacka som andas.

Nu är klockan så där galet tidigt igen. Men jag somnade å andra sidan vid typ 9 igår.

Idag ska jag leka caddy åt mina föräldrar. Golf är ju måttligt roligt, men det är ju en bra promenad. Hoppas på att bränna lite kalorier.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va bra du är!

2010-10-23 @ 10:50:17
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Miss Fatty

Grattis! :) Bra kämpat.

2010-10-24 @ 01:28:22
URL: http://idontwannabefat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0