Dag 5

Dagens vikt: 109,4, viktminskning sen igår -0,4 kg, total viktminskning -2,3 kg =)

Man märker verkligen skillnad på de dagar som man gjort någon fysisk aktivitet och de man inte rört på sig så mycket. Blev inte mycket aktivitet för mig igår, åkyte och handlade ganska tidigt, åkte sedan och hämtade en kompis och så åkte vi ut till det lokala köpcentrat och shoppade lite. Sen hem till mig och fikade i väntan på en annan vän. Hanns liksom inte riktigt med igår. Oh well, idag är ny dag :)

Idag ska jag och en vän åka till Lager 157 i hälleforsnäs på dagen. SHoppa klääder ^^ Fast blir nog inte så mycket shopping för mig... tänkte jag skulle hitta något motivationsplagg kanske :)

Usch vad tidigt jag vaknar hela tiden. Jag vill inte vakna när det är mörkt ute.. och om inte mina ögon ser fel så är det snö ute idag.

Jag tänker lämna er med den meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0