1-timmes promenad..

... i inte allt för snabb takt men det ska då också sägas att jag legat sjukt i snart 3 veckor och inte rört på mig speciellt så jag tänker inte hoppa på ett superpass någonstans just nu. Äter fortfarande penicillin också som tär rätt mycket på kroppen såå cambridge är väl egentligen kanske inte bästa idén just nu.. men jag kunde ju inte vänta ^^

Har tagit min andra shake nu och det känns bra, jag är lite trött och lite frusen nu efter promenaden... så jag drar på mig täcket och vilar en liten stund ^^

Jag är iaf inte sugen på något.. jo jag är röksugen. Det är ett stort plus att vara rökare när man gör sånt här. Jag kan stilla min tristess med det istället, även om en chokladkaka många gånger är mycket mer tillfredsställande än en cigg... men man får gilla läget ;)

Jag har dock slut på cigg... jag får fixa det, men först en tuppis på "maten" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0