Smärta lokaliserad!

Uppenbarligen är det i Brachioradialis som jag har ont. Antingen har jag sträckt mig (i båda armarna men mest i vänster) eller så är det ren och skär träningsvärk. Jag hoppas verkligen att det är träningsvärk för som det är nu har jag alltså svårt att räta helt på armarna. Tog en VÄLDIGT varm dusch för en stund sen och hade strålen direkt mot vänsterarmen.... det resulterade i någonting som ser ut som brännsår ^^ Men det var sköönt.

Senare blir det en tripp till lokala New China Trading, en liten lagerlokal som ägts av kineser så länge som jag kan minnas som har allt sånt där som man inte hittar någon annanstans än i asien annars. De har (förhoppningsvis) något som kallas för Double Dragon Oil. Jag säger bara en sak: Tigerbalsam släng dig i väggen, det här är grejer det! Det hjälper mot allt! Dock har jag inte handlat någon där, min mamma köpte den som jag hade för många, många år sedan. Jag hoppas verkligen att den finns kvar. :S
Annars dör jag nog lite grann!

Om jag hittar någon drakolja så ska jag let you know ;) Alla ni som tränar och får ont där ute ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0