Slår på stort ikväll!

Mamma och jag är väldigt nära eftersom det bara varit hon och jag under hela min uppväxt, jag älskar verkligen min mamma och skulle inte kunna leva utan henne. Idag har vi namnsdag både jag, mamma och mormor. Dagen har spenderats med mormor i västerås och nu ska jag hem till mamma på fredagsmys.

Mamma är gräsänka idag och jag passar då på att haffa henne med en liten spakväll. Tar med mig allt jag har som är spa-liknande hem till henne där bastun väntar.

Jag har även bestämt mig för att "fuska" lite idag. Jag har köpt kräftstjärtar, kesella, avokado, brie, och kalkon till oss att nibbla på ikväll. Inga kolhydrater! Ska det vara spa så ska det och på spa äter man ingenting onyttigt. Man dricker bara vin. Och självklart ska jag få bubbel! Men jag får Loka ^^

Tycker att jag får unna mig det här idag med min mamma. Och tycker att jag har gjort goda val i vad jag väljer att stoppa i mig.

Tänkte göra en röra på kesellan och kräftstjärtarna och ha i avokadon och så tänkte jag rulla in brie i kalkonen. Mamma får förstås lite kex istället för kalkon och créme fraiche istället för kesella :) 

Vad tycker ni om mitt fredagsmys? Jag tar gärna emot kritik!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men grattis på namnsdagen darling! Du ska unna dig & du gör det på bästa sättet dessutom! You rock!

2010-11-19 @ 19:00:20
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Sara

Klart du ska fira om det är det du vill. Och Elisabet ska man fira, det har jag också gjort! :-) Heter det i andranamn. :-)

2010-11-19 @ 23:16:36
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com
Postat av: Robine

Grattis på namnsdagen! :)

2010-11-20 @ 01:39:39
URL: http://varstafeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0