Rackarns söndag!

Har haft en lite halvkass dag idag.

Har varit hos föräldrarna som kom hem från sin semester igår och hälsat dem välkomna hem och önskat far en trevlig fars dag.

Sen skulle jag bege mig till afrodans och bodybalance men jag hade ingen som helst lust att ta mig ner på stan i ruskvädret. Och eftersom energinivån varit låg idag överlag blev det inte heller någon tripp dit, utan jag stannade hemma. Sen fick jag dåligt samvete så jag ställde mig på min dansmatta och dansade bort lite aggressioner och kalorier här hemma. En timmes intensivt dansande blev det och sen kände jag mig faktiskt lite stolt över mig själv. 
Även fast ångestnivån är hög gjorde jag någonting fysiskt aktivt. Annars brukar jag bara bädda ner mig i soffan och titta på anime till jag tror att jag lever i en sådan vacker värld och somnar. 
Eller knarka atarax till jag somnar.
Eller göra någonting annat till jag somnar.
Det slutar iaf alltid med att jag somnar. Gillar verklighetsflykt och älskar att drömma.

Men nu blev det fysisk aktivitet och en vän är på väg hit nu för att trösta mig med lite te och sällskap.
Känns lite bättre.

Jag utmanar er alla att prova dansmatta och inte svettas av det!! På mig rann det överallt! I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0