Dag 43, halvvägs ^^

Jajjemen, halva tiden har redan gått. Helt galet! 6 veckor idag, 6 veckor kvar

Dagens vikt var 98,3 kg. Viktminskning sedan igår med -0,3 kg. Total viktminskning -13,4 kg och jag är därmed halvvägs och lite till med vikten också. ska ner 26,7 kg, 26,7/2 = 13,35 ;)

Idag har jag träningsvärk! På lördagen blev det som sagt en massa dans. Jag har mycket rumpa att skaka på och jag vet hur man skakar på den mycket. Så det gjorde jag. Och igår blev det den västafrikanska dansen med livemusik, vilket var asgrymt, shit vad kul vi hade!! Där blev det också en hel del rumpskak. Min rygg gör lite ont idag.. så även mina midjor (?) har nog aldrig haft träningsvärk på det här sättet förut ^^ SKönt som fan ^^ Rekommenderar det till alla, afrikansk dans är absolut SKITKUL!!


Vi hamnade självklart på vimlet från i lördags:

Med cola lighten i högsta hugg!! ^^

SUZAN! Jag provade för övrigt Celsius igår! I liked it! Ska nog köpa en innan jag träffar PT idag också ^^

Jajjemen PT idag! Blev ju ingenting i Torsdags pga snön (jag hatar snö) så jag fick träna ensam! JAg är dock jäävligt nöjd med den här veckan. 345 minuters träning har det blivit! Det kan man väl inte klaga på?

NU måste jag göra mig i ordning! 
Ha en god dag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis!!! :-)

2010-11-30 @ 10:03:14
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0