Dag 42 :)

Det blev visst bara en kort paus :)

Vi börjar väl där jag brukar börja :) Dagens vikt är 98,6 kg. Viktminskning sedan dag 40 är 0,1 kg och total viktminskning är 13,1 kg ^^ Går lite sakta nu igen. Men jag har inte fuskat! Trots min paus i bloggandet igår :)


Däremot var jag på krogen igår för första gången på jag vet inte hur länge. Jag hade en väldigt rastlös själ och kropp igår. Var sprittig hela dagen. På morgonen gick jag direkt från sängen och drog på mig termobrallerna (som jag förövrigt just kommit i, hittade dem hos morsan, har inte kunnat ha dem på typ 2-3 år ^^) och knatade ner på stadens julmarknad, ensam. Sedan mötte jag upp en vän och fikade men jag hade fortfarande svårt att sitta still. Sen hem för att julpynta med mina nejliksapelsiner, jepp det är det enda jag pyntar, och så gjorde jag torkade apelsinskivor. Luktar underbart! Sen kom samma vän och tog en fika här och när han gick var jag helt förstörd och ville ut på dumheter! När jag nästan gett upp hoppet om att få göra dumheter kom min räddare i nöden. In i duschen sätta på sig något fint. Min vän förade lite medan jag fördansade lite och drack vatten sen bar det iväg på Filial. Vi dansade konstant i typ 2 timmar! I loved it! Sen var vi trötta och tog en taxi hem ^^

Jag kände mig snyggast, bäst på att dansa, och bara så jäävla bra igår! Det var en asfet kväll även om jag inte fick hångla.

Idag är jag trött! Tror att jag är smått uttorkad för jag känner mig nästan lite bakis. Känner att jag jobbade hårt med kroppen igår.

Så nu är den stora frågan: Två timmar afrodans med livemusik vid ett? Eller afro och bodybalance vid typ 18? Åååh jag har så svårt att välja. Jag är fasen inte ens säker på att min kropp orkar, det är väl egentligen det som är problemet ^^ Ska träffa PT imorgon klockan tolv också.. ajajaj!

Kom gärna med förslag på vad ni tycker att jag ska göra :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter härligt stumpan! Ha en skön kväll, kram!

2010-11-28 @ 18:47:21
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0