Dag 32 :)

Dagens vikt: 101,1 kg. Förändring sedan igår: -0,4 kg. Total viktminskning: -10,6 kg :)

Jag brände nog lite kalorier på Body Jamen igår :) Kul som fan :)


Idag står det stan med mamma och PT på schemat. Är fan lite rädd för PT nu :S Jag är lite trött på att ha ont hela tiden :S Hoppas att min kropp shapar upp sig snart så jag slipper få så där jäävla ont!

Btw så hittade jag bilder på min PT... uppenbarligen har han tävlat i bodybuilding and stuff.... jikes!! Ni vet med de små kalsongerna i glansigt material, brun-sprayen och de läskiga flex-poserna. Såna bilder!! :O Han verkade som att han var rätt duktig iaf. Så han vet nog hur man tränar på bästa sätt :S

Det snöar ute och självklart måste jag säga: Jag gillar't inte!
Jag är glad att jag får åka bil till staden idag. Jag ska nog tvinga mamma att hämta mig på gymmet sen också ^^ Maha ^^

Oh yeah! Var ju hos konsulenten igår men jag fick inte mäta mig :( Nästa vecka kanske sa hon! Nåja! Vi får väl see ^^


Vad ska ni göra idag? Ni har varit så tysta så jag undrar nästan om det är någon som anställt små troll som läser min blogg bara för att jag ska bli glad ;)
Säg något! Så många läsare, så få kommentarer

Kommentarer
Postat av: Fia

jag ska göra iiiingenått idag ;) Meee, Always meee!! always ultra med vingar flera gånger om dagen ;P läser jag alltså ;)

2010-11-18 @ 09:16:34
URL: http://sagacarolina.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, små troll! Jo, jag två små troll men bara en som får låna datorn och spela bolibompaspel. :-)



Kul att det går bra för dig! Jag kör inte helfart nu utan lägger mer fokus på träningen och mentala träningen.



Förresten, kostar det nåt att väga sig hos konsulenten eller ingår det liksom i veckoransonen?

2010-11-18 @ 10:38:28
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0