Dag 24

Nu börjar det hända saker igen :)

Dagens vikt var 103,9 kg. Viktminskning sedan igår -0,3 kg. Total viktminskning sedan den 18/10 är -7,8 kg.


Känns bra att det börjar röra sig neråt igen. Tog sin lilla tid vill jag ändå säga :S



Fy fan vad snö... hur mycket som helst!
Det kan få töa bort nu på en gång.
Vilket jäkla kaos det var igår. Jag åkte tidigt hem till föräldrarna med bilen (egentligen är det inte långt men jag går ingenstans i snöstorm!) och då var det ju inte så mycket snö. Så med sommardäck på bilen så körde jag försiktigt hem till dem. Där tog jag hand om gammkatterna och tittade på lite tv, tills mina cigg och mina tuggummin tog slut och jag tittade ut... "fuck"...
Bilen var insnöad och minst 2 dm snö hade ju kommit. Jag kommer ingenstans med sommardäck på bilen och jag var absolut inte klädd för att gå i sådant väder. Jag var ju klädd för att åka bil!!
Frågade en kompis om hon hade upplevt det som halt. Hennes svar "Joo lite halt är det, men det går gaanska bra med VINTERDÄCK och DUBBDÄCK".... hm... okej så det går ganska bra med vinterdäck och dubbdäck. Okej jag åker ingenstans. Den skälla kompisen kom dock och hämtade mig. Det var snällt :)


However det är varken första eller sista gången ni kommer få höra det: Jag gillar inte snö!!


Vintern 09-10...
Jag vill inte ha en sån vinter igen.
Jag säger som Sid:
"You know, this whole ice age thing is getting old. You know what I could go for? Global warming."


Kommentarer
Postat av: Kitty

Du är jätteduktig :D !! peppar

2010-11-10 @ 09:23:46
URL: http://xst.blogg.se/
Postat av: Amanda K

Grymt jobbat! är skitjobbigt när det står still men ack så skönt när det börjar röra på sig igen..

2010-11-10 @ 09:33:13
URL: http://akraften.wordpress.com
Postat av: Suzan

cool bild!!!

2010-11-10 @ 20:35:18
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0