Dag 21.

Igår var en mycket dålig dag. 
Ett stort nederlag för mig som varit så stark.

MEN idag är en ny dag. Jag har tittat på godisskålen och känner bara äckel inför det. Kanske behövde jag det här?
Jag känner mig bakis idag. 
Det är allt sockers fel.

Jag är dock bortskämd. Men det kan bero på att jag inte stått på samma våg som jag brukar eftersom jag är hemma hos föräldrarna.

Dagens vikt: 103,8 kg. Förändring sedan igår: -0,4 kg. Total viktminskning: -7,9 kg.

Idag står afrodans och body balance på schemat. Känns bra.

Men jag är fortfarande skärrad efter gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bara att resa sig upp och kämpa igen! Slå inte ned på dig själv för hårt. Du är verkligen jätteduktig!!!

2010-11-07 @ 12:41:58
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0