40 dagar idag.

Dagens vikt är 98,7 kg (varje gång jag ska skriva vikten sitter jag med vänsterhanden i högsta hugg på ettan... men min vikt kommer aldrig mer börja på en etta ^^). Förändring sedan igår: -0,4 kg. Total viktnedgång: -13 kg :)


Vet inte riktigt varför men någonting får mig att känna mig lite nere idag. Känner mig otillräcklig och nervös. Lite ångestladdad. Har ingenting direkt att oroa mig för... Och har väl ingenting att känna mig otillräcklig för heller. Känns som jag har drömt någonting, för jag vaknade så här. Ska snart samla ihop humöret och hoppa runt till lite cooler couleur istället. Är ju trots allt totalt nyvaken också.


Jag får så mycket kommentarer av mina vänner och familj att jag ser smalare ut och "Vart ska du ta vägen, du försvinner ju" och även fast jag vet att t.ex min mormor ser mig så pass ofta att hon nog inte riktigt hinner se någon skillnad så mår jag bra av det ^^ Tycker det är kul när det märks. Och jag vet att det märks! Jag kan knappt bärga mig till januari! Att det är jul och nyår snart bekommer mig inte. Haha! Jag är ett barn som har annat än julafton att tänka på ^^ Min julklapp kommer sent i år ^^ 2 veckor in i Januari borde jag vara klar. Sen är det en upptrappningsvecka efter det. Fantiserar om den dagen varje dag. Jag fantiserar om den dagen jag ställer mig på vågen och väger under 85 kg. Den dagen jag ställer mig på vågen och väger 75 kg vågar jag inte ens drömma om ^^ Känns som att jag jinxar det då ^^

8,7 kg kvar till under 90. När jag kommit under 90 kommer jag känna mig helt fantastisk! Att väga 80-nånting är en mer okej övervikt. Tjejer får liksom inte väga mer än så.  Underbart! Jag har fortfarande svårt att förstå att jag gör det här! Men jag gör det! Yeay me!

Så god morgon dag 40, och god morgon mina fina läsare. Här har ni mig :) Var har jag er?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stort MEGAgrattis till att vara under 100 och till 40 jävla dagar!!!!!!!! SÅ UNDERBART!!!! Jag mår skit och försöker ta en dag i taget - men jag blir gladare av att se att det går så BRA för dig. KRAM

2010-11-26 @ 13:05:08
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Robine

Precis så var det för mig också. Jag skrev 100-nånting fram till jag vägde 91 kilo... Det tog alltså nästan tio kilo för mig att inse att jag inte var en 100-nånting!!? Men nu vet jag att jag är en 80-nånting, och du kommer vara där fortare än du hinner märka! :D

2010-11-27 @ 22:43:46
URL: http://varstafeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0