Ingen träning idag

Vi åkte ner och ställde oss, men när vi kom var det svart.. vi väntade en stund innan Ronny kollade på nätet och fick då fram att aikido-träningen idag var inställd... Ronny bakis och jag trött suckade lite grann, både av besvikelse och av lättnad och sen åkte (ja vi är lata) vi hem till mig och drack te istället. 

Dagens bestyr idag? Jag ska försöka göra så lite som möjligt och ska strax lägga mig under duntäcket i soffan och njuta av att jag inte har så mycket på agendan idag. Nästa vecka blir ju helt galen, så alla ni som vill träffa mig nästa vecka; Glöm det! Det finns inte ett uns av tid om du inte är någon av mina grannar för det är ungefär så långt jag kommer ha tid att gå och ta en fika i några minuter innan jag måste antingen plugga eller jobba eller träna. 

Träningen nästa vecka kommer bli galet lidande och det känns inte alls så bra för min del. Jag vill ju träna nu när jag äntligen kommit igång igen och speciellt när jag har en träningskompis som är så jävla bra att träna med!
Förhoppningsvis hinner jag klämma in t-box på tisdag men sen får det nog bli DDR hemma, det är i alla fall nånting. 

Jag gillar att ha saker att göra inplanerat men ibland är jag nog duktig på att ta mig vatten över huvudet. Men lågkonjunktur som det är så måste man hora lite för att få något jobb. 

Annars då?
Jag är trött... that´s about it. 
Min kropp är trött men det känns mest bra :)

Nu blir det duntäcket. 

Hoppas ni har en lika soft söndag som jag har! Det är välbehövligt ibland!

Må gott!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jora det är bra med mig me :D

Vad händer idag då? :)

2010-03-07 @ 16:19:49
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0