Dag 23 (65)

Usch förra veckan tog hårt på mig. Hela helgen har jag i princip legat och bara varit död. Känner mig lite piggare efter gymmet igår.


Men jag har en rastlös själ.. det börjar bli vår och då längtar jag på en gång bort! Det suger litegrann faktiskt. Vart ska jag ta vägen liksom? :(

Jag behöver sol. Men jag har inga pengar att ta mig till sol för. Jag har bil men jag vet inte om den skulle kunna ta mig till sol och again har jag inga pengar till bensin... :/

Dammit! Kan inte någon snäll rik person bara komma fram till mig och säga "Stackars lilla flicka med sydeuropeiskt ursprung som sitter här i kalla Sverige och fryser och blir deprimerad av allt mörker, här, här får du två veckor i något jättevarmt land med all expences paid". Då skulle jag bli lycklig... jag skulle nog skita i om han försökte sälja mig som slav. Jag förtjänar också sol! Jag ifrågasätter fortfarande vems jävla idé det var att bosätta sig på den här jävla glaciären?! När (inte om utan när) den första tidsmaskinen byggs ska jag åka tillbaka i tiden och slå den människan i huvudet och sen tillägna hela mitt liv åt att se till att Sverige aldrig blir upptäckt, iaf inte så länge jag lever. Men hallå ser jag ut som en inuit eller?!? Nej just det. Bilden av mig med en varm kopp choklad i handen med en massa snö i bakgrunden är fel... det är bilden av mig på en strand med en stooor paraplydrink som är grejen. 

SÅ det så!


Dieten har gått så där... jag har missat en massa och då i panik ätit någonting näringsfattigt som bukfylla.. men det är ju inte heller en bra idé.. jag måste verkligen skärpa mig nu.

Tror mycket av det som gjort att jag varit konstig är stressen.. är så rädd för de där utslagen jag fick förra gången. Och det ser ut som ett jävla bombnedslag här. Det gör mig alltid lite hoppig.. för en gångs skull är det bara sovrummet som ser okej ut... brukar vara tvärt om... Kanske skulle man ta och göra fint på balkongen idag också så man kan sluta röka inne... det är nog också en bra idé...


Jag ska fixa... I väntan på våren.. och flytt.

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skickar massa energi, vårvärme, ljus och kramar till dig!!!!!!!!!

2010-03-16 @ 14:50:23
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0