Dag 18 (60)

Jag skulle skriva hur mycket jag vägde i morse... men nu har jag glömt det. känner att jag har lite annat på huvudet just nu ^^

Mamma kommer snart hit, hon ska hjälpa mig plugga inför tentan imorgon.. Usch, nu börjar illamåendet komma som en produkt av en stressig vecka då jag inte kunnat koncentrera mig på varken tenta eller träning utan bara på nya jobbet i princip. 

Och förstås på att det är synd om mig som inte hinner med några sociala kontakter hehe ;)


Mitt hem ser ut som ett bombnedslag också.. usch.. det blir en upprustning av hela mitt liv i helgen.. för imoorgon hinns det inte heller med. Först tenta klockan åtta till säkert runt 10 iaf.. sen fika med Pia vid 10 och sen träning halv ett, sen hem och duscha och sen på kvällen är det efter-tenta-öl (i mitt fall pepsimaxx förstås) med sociologerna.. det kan jag ju inte missa vi är ju en så bra klass. 

Men sen är det LÖRDAG! Aldrig har väl ordet lördag låtit så underbart i mina öron. Jag har INGENTING inplanerat och jag tänker inte planera in någonting heller. Jag har pratat med några vänner om att höras i helgen men inget fast så om jag inte känner för att göra något har jag inte lovat någon någonting. Det känns bra. Mycket bra!

Mina katter har saknat mig massor den här veckan.. det märks... de kvider efter uppmärksamhet på morgnarna och när jag kommer hem på eftermiddagarna/kvällen. Och jag har inte orkat ägna dem den uppmärksamhet som de vill ha... det blir nog också på lördag då ska jag ligga och mysa och leka en massa med dem. 

Och så fick Lurv en "vinge" som en produkt av min stress igår.. det var inte bra. Det ville jag ju inte egentligen.. hoppas jag fixade det med glass. 


Nu ska jag sätta på kaffe åt min mor och printa ut instuderingsfrågorna... Och ja den där lägenheten som var min drömlägenhet var tagen... men kanske har jag hittat en ny ;) Vi får se om de hör av sig :) Men vill jag bo på vasavägen/gatan/vad den där gatan nu heter?

Kuren går ganska bra förresten.. har blivit lite fusk i form av sallad och skorpor istället för shake till frukost på jobbet eftersom mina brukare tittar så konstigt på mig när jag inte äter... kändes inte schysst. 

Imorgon innan tentan blir det en smörgås och en mandarin för att sparka igång min stackars hjärna. Sen är det kört med mat för min del igen.

Må gott, det gör jag ändå i all stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0